page_banner

Driver IC ghjucà un rolu impurtante in l'industria di a visualizazione LED

I prudutti di u driver di display LED includenu principalmente chip di driver di scansione di fila è chip driver di colonna, è i so campi d'applicazione sò principalmenteschermi LED di publicità esterna,display LED interni è i display LED di a fermata di l'autobus. Da a perspettiva di u tippu di visualizazione, copre un display LED monocromaticu, un display LED dual color è un display LED full color.

In u travagliu di u display LED full color, a funzione di u driver IC hè di riceve i dati di visualizazione (da a carta di ricezione o u processatore video è altre fonti d'infurmazioni) chì conformanu à u protokollu, producenu internamente PWM è cambiamenti di u tempu attuale, è rinfrescà l'output è a luminosità in scala di grigi. è altri currenti PWM cunnessi per accende i LED. U IC perifericu cumpostu da IC di driver, IC logicu è switch MOS agisce inseme nantu à a funzione di visualizazione di u display LED è determina l'effettu di visualizazione chì presenta.

I chip di driver LED ponu esse divisi in chips per scopi generale è chips per scopi speciali.

Un chip per u scopu generale, u chip stessu ùn hè micca apposta per i LED, ma alcuni chips logici (cum'è i registri di shift serial 2-parallel) cù alcune funzioni logiche di display led.

U chip speciale si riferisce à u chip di driver apposta per u display LED secondu e caratteristiche luminose di u LED. LED hè un dispusitivu carattaristichi currenti, vale à dì, sottu à a premessa di a cunduzzione di saturazione, a so luminosità cambia cù u cambiamentu di corrente, invece di aghjustà a tensione à traversu. Per quessa, una di e più grande caratteristiche di u chip dedicatu hè di furnisce una fonte di corrente constante. A fonte di currente constante pò assicurà a guida stabile di u LED è eliminà u flickering di u LED, chì hè u prerequisite per a visualizazione LED per vede l'imaghjini d'alta qualità. Certi chips per scopi speciali aghjunghjenu ancu alcune funzioni speciali per i bisogni di e diverse industrii, cum'è a rilevazione d'errore LED, u cuntrollu di u guadagnu attuale è a correzione attuale.

Evoluzione di i driver IC

In l'anni 1990, l'applicazioni di display LED eranu duminate da culori singuli è duali, è IC di driver di tensione constante sò stati utilizati. In u 1997, u mo paese hè apparsu u primu chip di cuntrollu di unità dedicatu 9701 per a visualizazione LED, chì spanned da 16-livellu di grigi à 8192-livellu di grigi, rializendu WYSIWYG per u video. In seguitu, in vista di e caratteristiche di emissione di luce LED, u cunduttore di corrente constante hè diventatu a prima scelta per u driver di display LED full-color, è u driver di 16 canali cù una integrazione più alta hà rimpiazzatu u driver di 8 canali. In a fini di l'anni 1990, cumpagnie cum'è Toshiba in Giappone, Allegro è Ti in i Stati Uniti anu lanciatu successivamente chips di driver di corrente constante LED 16-channel. Oghje, per risolve u prublema di cablaggio PCB dischermi LED di picculu pitch, Alcuni pruduttori di driver IC anu introduttu chips di driver di corrente constante LED di 48 canali altamente integrati.

Indicatori di rendiment di u driver IC

Trà l'indicatori di rendiment di u display LED, a freccia di rinfrescante, u livellu di grisgiu è l'espressività di l'imaghjini sò unu di l'indicatori più impurtanti. Questu hè bisognu di una alta coerenza di u currente trà i canali IC di u driver di display LED, a tarifa di l'interfaccia di cumunicazione à alta velocità è a velocità di risposta attuale constante. In u passatu, a freccia di rinfrescante, a scala grisa è a ratio d'utilizazione eranu una relazione di scambiu. Per assicurà chì unu o dui indicatori ponu esse megliu, hè necessariu sacrificà in modu adattatu i dui indicatori restante. Per quessa, hè difficiule per parechje display LED per avè u megliu di i dui mondi in applicazioni pratiche. O a freccia di rinfrescante ùn hè micca abbastanza, è e linee nere sò propensi à apparisce sottu l'equipaggiu di càmera d'alta veloce, o a scala di grisgiu ùn hè micca abbastanza, è u culore è a luminosità sò inconsistenti. Cù l'avanzamentu di a tecnulugia di i pruduttori di driver IC, ci sò stati scuperte in i trè prublemi elevati, è questi prublemi sò stati risolti. Attualmente, a maiò parte di i schermi LED SRYLED anu una alta freccia di rinfrescante cù 3840Hz, è ùn appare micca linee nere quandu fotografia cù l'equipaggiu di càmera.

Display LED 3840Hz

Tendenze in i driver IC

1. Risparmio energeticu. U risparmiu d'energia hè l'eterna ricerca di u display LED, è hè ancu un criteriu impurtante per cunsiderà a prestazione di u driver IC. U risparmiu energeticu di u driver IC include principalmente dui aspetti. Unu hè di riduce in modu efficace a tensione di u puntu d'inflessione di corrente constante, riducendu cusì u tradiziunale alimentazione 5V per operare sottu 3.8V; l'altru hè di riduce a tensione di u funziunamentu è u currente di u funziunamentu di u driver IC ottimizendu l'algoritmu IC è u disignu. Attualmente, certi pruduttori anu lanciatu un IC di cunduttore di corrente constante cun una tensione di rotazione bassu di 0.2V, chì migliurà a rata d'utilizazione LED di più di 15%. A tensione di alimentazione hè 16% più bassu di quella di i prudutti cunvinziunali per riduce a generazione di calore, cusì chì l'efficienza energetica di i display LED hè assai megliu.

2. Integrazione. Cù u rapidu decadenza di u pitch di pixel di u display LED, i dispositi imballati per esse muntati nantu à una unità di area aumentanu da multipli geometrichi, chì aumentanu assai a densità di cumpunenti di a superficia di guida di u modulu. PigliàP1.9 schermu LED di picculu pitch cum'è un esempiu, un modulu 15-scan 160 * 90 richiede 180 IC di driver di corrente constante, 45 tubi di linea, è 2 138s. Cù tanti dispusitivi, u spaziu di cablaggio dispunibule nantu à u PCB diventa assai affollatu, aumentendu a difficultà di u disignu di u circuitu. À u listessu tempu, un arrangiamentu cusì affullatu di cumpunenti pò facilmente causà prublemi cum'è una saldatura povera, è ancu riduce l'affidabilità di u modulu. Meno IC di driver sò usati, è u PCB hà una zona di cablaggio più grande. A dumanda da u latu di l'applicazione forza u driver IC à imbarcà in una strada tecnica altamente integrata.

integrazione IC

Attualmente, i fornitori di IC di driver mainstream in l'industria anu successivamente lanciatu IC di driver di corrente constante LED di 48 canali altamente integrati, chì integranu circuiti periferici à grande scala in u wafer IC di driver, chì ponu riduce a cumplessità di u disignu di circuiti PCB di u latu di l'applicazione. . Evita ancu i prublemi causati da e capacità di cuncepimentu o differenze di disignu di l'ingegneri di diversi fabricatori.


Tempu di Postu: Mar-03-2022

Lasciate u vostru Messaghju